راهنمای دریافت خسارت بیمه باربری و حمل و نقل

راهنمای درخواست خسارت بیمه باربری و حمل و نقل

اسناد و مدارک لازم جهت بررسی و دریافت خسارت بیمه باربری و حمل و نقل:

 الف- محمولات صادراتی – وارداتی:

-اعلام خسارت به موقع بیمه گذار

-بارنامه

-فاکتور خرید

-صورت بسته بندی

-گواهی مبداء

-راه نامه C.M.R در حمل های زمینی

-تصویر پشت و روی پروانه ورودی کالا

-قبوض انبار گمرکی

-صورت مجلس گمرکی یا بندری

-گواهی کسر تخلیه یا عدم تحویل(در صورت کسری کالا)

-گزارش بازدید نماینده خارجی(در صورتی که خسارت خارج از کشور واقع شده باشد)

-گزارش مقامات انتظامی محل وقوع حادثه (در مورد خسارت ناشی از حادثه)

-برگ جانشینی یا فرم وکالتنامه لاتین

ب- محمولات حمل و نقل داخلی:

-اعلام خسارت به موقع بیمه گذار

-بارنامه

-فاکنور یا سندی مبنی بر تعیین ارزش واقعی بیمه شده

-گزارش مقامات انتظامی محل وقوع حادثه

-صورت مجلس یا گزارش کارشناسی شرکت بیمه مبنی بر تعیین میزان خسارت

 ج- محمولات وسائط نقلیه آبی (شناورهای کوچک دریایی):

-اعلام خسارت بموقع بیمه گذار

-گزارش مقامات انتظامی محل وقوع حادثه

-گزارش هواشناسی محل وقوع حادثه

-گواهی سازمان بنادر و کشتیرانی مبنی بر وقوع حادثه

-پروانه ثبت و بهره برداری

-گزارش قابلیت دریاپیمایی از موسسات معتبر و مورد تایید سازمان بنادر و کشتیرانی

-گواهی نامه ایمنی سازمان بنادر و کشتیرانی

-آخرین مجوز خروج شناور از بندر مبداء

بیمه حمل و نقل بیمه ایران

جهت مشاوره در مورد راهنمای دریافت خسارت بیمه باربری با ما تماس بگیرید.

با اولین تماس با کارشناسان و مشاورین ما پاسخ تمام سوالات خود را خواهید گرفت.

صدور انواع بیمه نامه در کمترین زمان ممکن به صورت حضوری و غیر حضوری در شعبه 6267 بیمه ایران.

شعبه غرب تهران بیمه ایران

نشانی: تـهــران،ستاری شمال، ابتدای بلوار فردوس شرق پلاک 436 طبقه سوم واحد 12

(واحد مشاوره تخصصی و صدور و پیگیری خسارات)

Email: info@6267.ir

شماره تماس:   02144953293  – 02144953708

ضمن اینکه میتوانید با تکمیل فرم موجود در این صفحه ساده ترین راه ممکن را برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان انتخاب کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

آپارات بیمه ایران