بیمه آتش سوزی
صدور آنی بیمه آتش سوزی

راهنمای دریافت خسارت بیمه آتش سوزی

وظایف بیمه گذار در صورت وقوع حادثه

۱-مطلع نمودن بیمه گر از وقوع حادثه بلافاصله پس از اطلاع ،حداکثر ظرف  مدت ۵روز
۲-اقدامات لازم جهت جلوگیری از توسعه خسارت درموقع حادثه  یا بعد از وقوع آن حادثه و حتی المقدور با هماهنگی بیمه گر

۳-عدم تغییردرمورد اموال بیمه شده بدون اجازه بیمه گرو یا هرگونه تغییر در جابجایی اموال آسیب دیده و یا سالم به نحوی که ارزیابی خسارت و تشخیص علت وقوع حادثه برای کارشناسان دچار اشکال نشود. بدیهی است هرگونه جایجایی اموال سالم در جهت نجات و یا کاهش خسارت با رعایت منافع عمومی که بصلاح و مورد تایید کارشناسان باشد ، بلامانع خواهد بود.
۴-اعلام مواضع آسیب دیده اموال منقول واموال غیرمنقول به تفکیک به بیمه گر و همچنین مبلغ تقریبی خسارت و ارزش اموال قبل از حادثه بگونه ای که امکان تعیین تخصص کارشناس و یا کارشناسان اعزامی برای بیمه گر قابل تشخیص باشد.

۵-اخذ گزارش مقامات انتظامی محل وقوع حادثه و ارسال به بیمه گر جهت تکمیل پرونده در مراحل بعدی
۶-اخذ گزارش سازمان آتش نشانی محل حادثه و ارسال برای بیمه گر جهت تکمیل پرونده در مراحل بعدی
۷-عدم سازش و اعلام زضایت به مقصرین حادثه بدون اطلاع و آگاهی بیمه گر در مواقعی که وقوع حادثه توسط اشخاص ثالث ایجاد شده باشد.

جهت دریافت مشاوره و راهنمای دریافت خسارت بیمه آتش سوزی با ما تماس بگیرید.

با اولین تماس با کارشناسان و مشاورین ما پاسخ تمام سوالات خود را خواهید گرفت.

صدور انواع بیمه نامه در کمترین زمان ممکن به صورت حضوری و غیر حضوری در شعبه 6267 بیمه ایران.

شعبه غرب تهران بیمه ایران

نشانی: تـهــران،ستاری شمال، ابتدای بلوار فردوس شرق پلاک 436 طبقه سوم واحد 12

(واحد مشاوره تخصصی و صدور و پیگیری خسارات)

Email: info@6267.ir

شماره تماس:   02144953293  – 02144953708

ضمن اینکه میتوانید با تکمیل فرم موجود در این صفحه ساده ترین راه ممکن را برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان انتخاب کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

آپارات بیمه ایران