مدارک لازم جهت رسیدگی به پرونده های خسارت مالی بیمه شخص ثالث ( با گزارش سازش مقامات انتظامی )

۱– اصل گزارش مقامات انتظامی ( کروکی )

۲- اصل و تصویر بیمه نامه زیاندیده و تصویر بیمه نامه مقصر حادثه

۳-اصل برگ اعلام خسارت ( کوپن بیمه نامه )

۴- اصل و تصویر کارت شناسایی یا شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه زیاندیده و تصویر کارت شناسایی یا شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه مقصر

۵- اصل و تصویر کارت ملی زیاندیده و تصویر کارت ملی مقصر

۶ – حضور مقصر حادثه به همراه وسیله نقلیه حسب مورد

۷- ارائه فاکتور رسمی لوازم/ داغی قطعات

مراحل دریافت خسارت مالی بیمه شخص ثالث :

۱– مراجعه زیاندیده ( راننده / مالک / بیمه گذار / نماینده قانونی ) به بخش پذیرش جهت اعلام خسارت و تشکیل پرونده

۲- مراجعه به بخش ارزیابی خسارت به همراه پرونده مربوطه جهت برآورد خسارت

۳- مراجعه به بخش پذیرش با توجه به شرایط پرونده و انجام اقدامات ذیل

۳-۱- مراجعه به بخش صدور چک ودریافت خسارت

۳-۲- اقدام جهت انجام تعمیرات ورفع نواقص احتمالی پرونده

۴- دریافت پرونده از بایگانی و مراجعه به بخش کارشناسی خسارت جهت رویت سلامت وسیله نقلیه و ارائه فاکتور و داغی لوازم در صورت نیاز

۵- مراجعه به بخش صدور چک و دریافت خسارت

—————————————————————————————————–

مدارک لازم جهت رسیدگی به پرونده های خسارت مالی بیمه شخص ثالث ( با گزارش عدم سازش مقامات انتظامی )

۱ – اصل یا تصویر برابر اصل شده گزارش مقامات انتظامی ( کروکی غیر سازش )

۲- اصل و تصویر بیمه نامه زیاندیده و تصویر بیمه نامه مقصر حادثه

۳- اصل برگ اعلام خسارت ( کوپن بیمه نامه )

۴- اصل و تصویر گواهینامه زیاندیده یا تصویر گواهینامه مقصر حادثه

۵- اصل و تصویر کارت شناسایی یا شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه زیاندیده و تصویر کارت شناسایی یا شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه مقصر

۶- اصل و تصویر کارت ملی زیاندیده و تصویر کارت ملی مقصر

۷- اوراق بازجویی مقصر و زیاندیده

۸- گزارش مقامات انتظامی در مراحل مختلف

۹ – نظرایه کارشناس رسمی دادگستری

۱۰ – رای صادره و یا صورتجلسه سازش

۱۱ – حضور مقصر حادثه به همراه وسیله نقلیه حسب مورد

۱۲- ارائه فاکتور رسمی لوازم / داغی قطعات
مراحل دریافت خسارت مالی بیمه شخص ثالث :

۱ – مراجعه زیاندیده ( راننده / مالک / بیمه گذار / نماینده قانونی ) به بخش پذیرش جهت اعلام خسارت و تشکیل پرونده

۲- مراجعه به بخش ارزیابی خسارت به همراه پرونده مربوطه جهت برآورد خسارت

۳- مراجعه به بخش پذیرش با توجه به شرایط پرونده و انجام اقدامات ذیل :

۳-۱- مراجعه به بخش صدور چک و دریافت خسارت

۳-۲- اقدام جهت انجام تعمیرات و رفع نواقص احتمالی پرونده

۴ – دریافت پرونده از بایگانی و مراجعه به بخش کارشناسی خسارت جهت رویت سلامت وسیله نقلیه و ارائه فاکتور و داغی لوازم در صورت نیاز

۵ – مراجعه به بخش صدور چک و دریافت خسارت

—————————————————————————————————–

مدارک لازم جهت رسیدگی به پرونده های خسارت مالی بیمه شخص ثالث ( بدون گزارش مقامات انتظامی ) :

۱– اصل و تصویر بیمه نامه معتبر و متوالی مقصر و زیاندیده

۲- اصل و تصویر گواهینامه رانندگی معتبر مقصر و زیاندیده

۳- اصل و تصویر کارت شناسایی و شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه مقصر و زیاندیده

۴- اصل و تصویر کارت ملی مقصر و زیاندیده

۵- حضور رانندگان مقصر و زیاندیده

۶- مراجعه وسیل نقلیه مقصر و زیاندیده

۷- اصل فاکتور رسمی لوازم ؛ داغی قطعات تعویضی با نظر کارشناس ارزیاب و رویت سلامت وسیله نقلیه زیاندیده حسب مورد

مراحل دریافت خسارت مالی بیمه شخص ثالث :

۱– مراجعه زیاندیده ( راننده / مالک / بیمه گذار / نماینده قانونی ) به بخش پذیرش جهت اعلام خسارت و تشکیل پرونده

۲- مراجعه به بخش ارزیابی خسارت به همراه پرونده مربوطه جهت برآورد خسارت

۳- مراجعه به بخش پذیرش با توجه به شرایط پرونده و انجام اقدامات ذیل :

۳-۱- مراجعه به بخش صدور چک و دریافت خسارت

۳-۲- اقدام جهت انجام تعمیرات و رفع نواقص احتمالی پرونده

۴- دریافت پرونده از بایگانی و مراجعه به بخش کارشناسی خسارت جهت رویت سلامت وسیله نقلیه و ارائه فاکتور و داغی لوازم در صورت نیاز

۵- مراجعه به بخش صدور چک و دریافت خسارت


کانال تلگرام